taggad som få!

Här sitter jag nu så enormt taggad för att ta tag i träning osv, men med en förkylning & en feber som går upp & ner, så blir de inte någon träning just nu.. Så nu måste jag komma på nått smart sätt att behålla den känslan, av att bara vilja ta på mig joggingskorna & ge mig ut i vilket väder som helst. 

Det börjar gå mot riktig höst & vinter, för mina händer & fötter är äckligt kalla jämt..
sen känns luften annorlunda, mycket frisk & ganska skön, men samtidigt väldigt kall..
Tänker bara på förra hösten då vi tog våran "långis" i alla väder & hur fräsch man kände sig när man kom in vid tio tiden. Det ska bli en repris på de!

and you don't care what they say , 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0