"Ta mig till havet & gör mig till Kung"

För havet gör mig till kung, kung över lugnet & mig själv.. Lyssna på vågorna & bara andas djupt och lugnt..
Ska ta mig till havet nästa vecka, lite yoga kanske ? Jag är helt såld på Yoga efter att ha haft det en timme i skolan.. Så jäkla skönt, varm utan att springa sig svettig..,, Och lite Yoga kan behövas i mitt fall, så stel man va dåå.. Fast det visste jag ju sen tidigare, men ändå.. Inte så stel.. hehe
Så nu ska här yogas & strechas & gud va jag ska bli smidig ..

Nog om det, för nu ska jag ner & attackera dammsugan lite... För att vara en liten snäll flicka & hjälpa min mamma som skulle leka duktig & fixa lampa, men fick istället ont i nacken..

So here we go ...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0