feber =/

idag vaknade man vid fem tiden & kände mig varm, samtidigt som det var väldigt kallt.. tungan var alldeles torr och härlig. gick upp & gjorde iordning en kopp te, mamma kom ner & frågade om jag inte va uppe lite väl tidigt, men efter att ha känt på min panna, så förstod hon att jag inte kunde sova ..
Jag somnade om igen efter nån timma & vid sju tiden började svetten rinna... Kroppen kör ut febern, eller nått, för jäklar va varmt de blev.. Så från duntäcke till filt & till slut blev de bara ett påslakan,.

Så ingen skola idag utan en hemma dag med feber & en rinnande näsa. Visst är livet bra underbart ibland ?
Nu ska jag gå & lägga mig i soffan & slötitta på nått dåligt program som går på tv:n, de finns verkligen inga bra filmer på förmiddagen en vanlig sketen måndag, utan bara en massa gamla dåliga serier..

,    .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0