ännu en dag med håltimma

Då sitter man här i skolan igen & har ännu en av alla håltimmar som finns inlagda på mitt schema. Denna dag är det BARA ungefär 3 timmar. Det är väl helt underbart, man får gjort så mycket , eller inte.. man försöker hitta nått att fördriva tiden med , för man inte har motivationen till att sätta sig att plugga i skolan framför en halvt fungerande datorn.
Det kommer snart ett nytt schema & jag bara hoppas att det där med håltimmar blir något man ser fram emot, för så är det inte nu.. Det är något man bara vill ha bort!!

Ikväll blir det en skön stund i simhallen i Veddige med min vän Mia =)  Det ska bli riktigt skönt att bara simma lite för att sedan sätta sig i bastun med frukt &  bara slappna av & snacka en massa skit om allt & inget ...

Nu ska jag maila till en lärare för att få fram lite fakta till en födjupningsuppgift... 
Så det här va allt om mitt intresant liv idag & imorgon kan det komma lite till.. Inte så intresant, men det är så mitt liv ser ut för tillfället... 

                                  
please, listen to me.., I have something to say.. ,   
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0