allt har sin första & sista gång ...

Sista skolfotot va taget, hoppas man ser någorlunda normal ut iår. Sista skolkatalog & enskilda kort är beställda.
Första dan i skolan på en hel vecka, missat en del, men de får jag väl ta igen nästa vecka eller veckan därpå..
Jag har funderat en del under tiden jag varit sjuk, hur ska "lilla" jag klara av att visa min personlighet för alla i klassen nu under trean, när jag inte klarat av de på två år ?? Hur ska "lilla" jag klara av detta? de låter inte så svårt, men för någon :

  • som hatar att göra bort sig,
  • som skäms för allt & inget..
  • som inte vet vad man ska prata om för att någon ska tycka det är intresant,
  • som inte har visat sitt rätta jag på två år
  • & som dessutom varit otroligt tyst & liten..

Hur ska en sån person klara av att växa så mycket i sig själv att den klarar av att visa sitt rätta jag ? Hur ska jag klara av att sluta se mig som "lilla" jag, när jag inom mig har en "stor" jag som vill komma ut & visa världen här är jag, se mig för den jag är..
ge mig något bra svar på detta, för jag har ännu inte själv hittat de... ,


and this girl shine like a star in my eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0