Yes!!

i måndags var jag och sladda runt på halkbanan i Halmstad, det var sjukt roligt och inte alls svårt, så jag var nervös helt i onödan alltså..  Efter det kom mamma och hämta mig i Varberg, så åkte vi med Victor till Bibbi för att lämna CV & jag fick leka med hundarna, Buster&Douglas =)

igår satt jag av min dag på Zachrissons Ica Nära i Väröbacka, det kändes som om någon hela tiden vred tillbaka tiden för det gick så jäkla långsamt.. Det gick inte direkt fortare när jag fick huvudvärk heller, men den dagen tog också slut tillsist..

och idag har jag klarat uppskriviningen för körkortet, jag flyger runt på små rosa moln just nu, så det ska firas med "felicias meny" för ikväll är det jag som bestämmer maten =)
 

life is wonderful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0