vilken underbar tråkig dag

Skola idag, prov idag till och med 2 på samma dag, sen blev det en liten håla på nån timme eller två, sen en lektion & nu är man hemma framför datorn.. Ska påbörja en lite lättare städning av min hög på rummet senare, så blir det kanske lite lättare att dansa runt med "my friend" dammsugaren..  Ska byta lampa också eftersom den har lite disco för mig ibland, har haft det nu ett tag.. men som med allt annat har jag inte riktigt orkat tatt tag i det..

Imorgon bitti ska jag det blivande träningsfreaket ut och köra intervaller runt 8 tiden på morgonen.. Do you get it ?!
Efter en förhoppningsvis skön runda på 60 minuter ska jag göra armhävningstest på mitt projektarbete..
VIlket också känns härligt, med tanke på att jag är så enormt duktigt på armhävning eller jag önskar att jag var det.. Men tyvärr har jag inte den gåvan, men jag är väldigt duktig på sit-ups, (kompensation, kallas det. I know för jag läser just nu pedagogisk ledaskap med världens skönaste lärare)

NU ska jag gå och göra ett försök att rensa ut min hög, för imorgon ska jag dansa med min fantastiska dammsugare..




wish me good luck,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0