jag har makten över mig själv nu,

Vaknade av att klockan ringde 8,05, stängde av & somnade om, mamma kommer in en timme senare & frågar om jag ska gå upp & äta frukost med henne.. Snabb som en vessla hoppar jag i mina favorit kläder, Aspero joggingbyxor med tillhörande tröja,.. Springer ner för trappan & äter en nybakad fralla med ost =)
Har ju egentligen en lektion & kanske golfteori, men eftersom min tränare inte hört av sig om tider så tar jag en ledig dag & ska i eftermiddag tillbringa den framför en dator på körskolan..
Vi äter en lugn frukost & jag vilar en liten liten stund innan jag tar på mig joggingkläder & skor.. Intervall träning står på programmet, 60 minuter i blåst & grå väder.. Skönt som tusan & efter det kommer ett 30 minuter långt styrkeprogram. 
Nu känner jag alla mina muskler, som jag inte trodde fanns.. Fast det är så enormt skönt att jag bara skulle, om jag orkat, göra om det med en gång, men bena säger ett bestämt NEJ! & jag känner att det får vara,
det kommer ju fler sådana pass i veckan . Nu ska de där 2 kilona bort & kanske lite fler ? , mig gör det ingenting..


Förstår inte hur jag ska kunna sluta tänka på dig, det går inte.. Du är ju den som dragit upp mig ur de mörkaste tankar så många gånger förut. Jag har bara bra minnen med dig, för dom dåliga har jag slängt bort.. 
Det finns inget som kan få mig att sluta tänka på dig & de va så längesen jag såg dig nu.. Har inte träffat dig på jaa,  jag kommer faktist inte ihåg, de va veckan innan du åkte på semester eller så va de veckan innan det.. Men fan va jag saknar dig, saknar våra sköna kvällspromenader.. som innehöll skitsnack om allt & alla.. Sköna promenader som gjort att man orkat med dagen som kommer efter.. Det är du som gör att jag har ett leende öra till öra ibland & det är du som gör att jag gråter floder & det bara för att du säger så enormt snälla saker & de går liksom inte att hålla tillbaka tårarna då.. 
I need you, .


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0