regn, regn & så lite mer regn...

Nu ska ni få höra om min mycket intresanta dag ..
Den började med att klockan ringde tidigt, upp & in i duschen.. Sen cykling ner till bussen mitt i natten kändes det som, men klockan var runt 6.00...
Sen var man i skolan och hade 2 lektioner mellan 8,30 och 16,00, jippie...  eller tre om man räknar med en rättgång, skit tråkigt & långsamt, men det va ju obligatoriskt som det så fint heter.. Och på vägen tillbaka till skolan, så blev man klart nedskvätt av en bil, vilket inte gjorde någon större skillnad egentligen, eftersom det piss regna ute ...
Sen hade man en hinderbana med Ståhl, en riktig mördar bana... Så efter det fick man skjuts till tåget & så hem..
Skulle egentligen ha simmat, men det tar jag imon då jag kan få med mig Super Mia..  Så nu ska jag göra ett försök på teorin igen.. Önska mig lycka till !




a lovely day with rain...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0