ingen bra start på dagen.. ,

Jag vet inte hur jag ska börja, men man kan väl säga att min dag inte började bra iallafall..
Klockan ringde vid halv7 & jag gick upp, gjorde allt det där man gör innan man åker iväg till skolan.. När jag precis kommit utanför dörren så kommer jag på att jag inte alls behöver ta den bussen, för då kommer jag typ tre timmar för tidigt & de kändes inte så nödvändigt just idag.. Såå jag kunde gå in igen & sova i en halvtimme till för att sedan ta mig till bussen en gång till, men denna gången i rätt tid.. Somna efter fem minuter på bussen & sov nästan enda fram, vilket var skönt, enda problemet blev att jag nästan somnade i väntsalen innan tåget kom & när det väl kom så somna jag med en gång där med..
Skolmaten är väl inte känd för att vara den bästa, men den har ju blivit bättre det senaste.. Men idag så var det "potatis ost-soppa", vilket inte lät eller såg så gott ut.. Så min lunch blev: majs, gurka, russin, macka & så chokladpudding + två kakor =) Ingen vidare lunch kanske, men så blev det idag..

Det blev en simtur idag också, 50 minuter i vattnet.. Det är så skönt, man behöver inte tänka på något.. Släpper allt man tänker på & bara slappnar av och följer med kroppen när den gör sitt.. Fram&tillbaka.. Idag var det extra skönt, med tanke på min hemska träningsvärk, den följde inte med ner i vattnet... Fast den kom tillbaka lika snabbt när jag kom upp ur klorvattnet..

I like you more than ever, .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0