today it's friday

Idag har man då varit ledig, vilket alltid är väldigt skönt..
Jag skulle ha varit ute & sprungit intervaller i en timme ungefär, men när jag kom hem från staden Varberg, så började det pissregna.. Vilket gjorde att jag tog ett beslut som hette: senare!! MEN senare har inte kommit ännu, för det regnar fortfarande, så jag har istället städat mitt rum & toaletten, vilket inte var så mysigt, men ibland finns det inte så mycket att göra åt saken.. . Detta med att springa ingår i mitt projektarbete i skolan, & hur ska jag förklara det här i loggboken.. Hmm,, (tänker på det)

Över till andra saker i mitt liv, som idag blir det en lugn hemma kväll med förhoppningsvis pojkvännen som alla andra helger, inte mycket till ute liv här inte.. Men det ska förmodligen bli en liten ändring på detta under året som är kvar, eller iallafall nästa år , då det lär bli en del studenfester nere i Halmstad..
Nu ska jag hoppa in i duschen så jag får av mig all skit från städningen.. Jag hade många trevliga små husdjur i form av: dammråttor..  Låter inte mycket och kräver ingen mat, rätt praktiska så att säga..

Hittade lite fina kvällsbilder i min fina systemkamera från Sony (smygreklam), så tänkte att jag lägger in ett i detta vackra helt ointresanta inlägg... Det är ju ändå snart fredag kväll..



break the silence darling, before I go, fin utsikt från

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0