en tisdag

idag gjorde man ett besök hos farbror sjukgymnast och domen blev: Stretcha!!
Så ska tillbaka om en vecka typ & tills dess ska jag ha strechat.. Jobbigt ord det där: strechta, stavas det ens så??
Nu sitter jag här i skolan igen & har absolut ingenting att göra & allt folk är som bortblåst, typ mentorsmöte.. Onördigt, onördigt!! helt bortkastad tid det där..
Men eftersom alla har det utom jag just nu så hamnar jag som vanligt framför en data, med musik i öronen & med händerna som dansar över tagnentbordet (ett svårt ord till, tagnentbord, hur stavas det egentligen?)
Jag skriver i min helt ointresanta blogg om mitt liv, ett liv som knappt existerar, för jag gör ju ändå inget vettigt..
Går i skolan (va har jag lärt mig egentligen?), typ ingenting för jag kommer aldrig ihåg nått som man lärt sig. Kommer inte ihåg nått vettigt från tvåan & tala inte om ettan för det är borta för längesen...

Nu åter till mitt liv idag eller igår blir det, då var jag mycket duktigt och kan nu bocka av två tester för mitt PA, för er som inte vet ska jag träna och så ska jag förbättra mina resultat... och jag är rätt säker på att jag kan lyckas med detta, för det kan inte bli sämre än det redan är..
1; kroppsmätning, helt otrolig sak, man ställer sig på en vågliknande sak & så mäter den av en massa saker i kroppen som fettmängd i %.
2; springa 3 km på tid (coopertestet).
Och med de 3 km kommer ett problem, jag och min käre far tog en tur till vattentornet i Bua för att springa slingan där som vi hört var väldigt bra. För att springa 3 km var jag tvungen att springa två varv och min pappa tog sig en promenad. Jag sprang i från honom i början och sedan på vägen borde jag ha sprungit förbi honom, MEN det gjorde jag aldrig. Så efteråt var vi tvungna att gå ett varv tillsammans bara för att se så vi gått samma runda. Vi har fortfarande inte kommit fram till hur det kunde bli så..

give me a life to live, .




 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahaha sköna ni äää ;d

2008-10-08 @ 10:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0