ännu en ledig fredag förbi.. ,

Jag gick ut i mina snygga gummistövlar för att hämta pyttipanna i garaget, öppnar frysen & ser en grå liten liten mus..  Så här lät det då:
"AAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH" en mus.. väldigt, väldigt högt, tur att man bor på landet =)  Fort som fan tog jag pyttipannan & sprang in. Vet inte varför, men de kändes tryggt.. haha..
Väl inne så låste jag dörren & skulle vara en tjej som kan göra två saker samtidigt, diska & steka pyttipanna.. Det funkade nästan, pyttipannan blev lite bränd, men den gick att äta som tur var.. För annars hade jag inte fått någon lunch, för jag hade ju aldrig gått ut till garaget för att hämta mer...
det har inte hänt så mycket mer idag, men vem vet vad som händer resten av kvällen.,.


Is this the bed I chose to make ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0