de är rutiner igen,.

Jag är just nu inne i någon sorts off-period och vilka går det ut över ?? Jo, dom jag älskar mest , ..
Kan inte någon bara trycka på on-knappen och se om jag kan vakna upp & se vilka som vill ha mer av mig än de dom får.
Ge mig lite liv & lite mer styrka att orka med den gråa vardagen som hösten har kommit med, mycket som kommer & mycket som går just nu, tyvärr, ett stort tyvärr,,,
Jag vill testa något nytt, jag kan bara inte komma på vad.. vill göra något som jag aldrig gjort, jag har börjat tröttna på att det alltid händer samma saker i mitt liv.. Ge mig en utmaning, ge mig något att kämpa för, ge mig va som helst bara de är en förändring.. Jag är nästan mottaglig för va som helst, bara det innebär en liten eller kanske en stor förändring i mitt liv, min hjärna börjar gå på tomgång, den behöver något att längta efter, något att sakna, något att vilja göra..
Den har redan någon att sakna, någon att längta efter, men den behöver något mer just nu, något att sakna något som gör mig galen, glad, pirrig, lycklig och de finns så många känslor så jag kan bara inte fortsätta för listan kan göras lång..
Det känns som det gjorde förra året vid den här tiden, livet går som på rutiner. Man är i skolan, man äter, sover och tränar.. Det är allt som händer, helgen kommer, men den försvinner lika fort igen så man hinner inte ta vara på tiden och man hinner absolut inte med det man tänkt..


you are the one I am waiting for , .
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0