min dag

Idag har min dag ungefär sätt ut så här:
Först skola, två lektioner & så studentlekar som vi förresten vann, GO MMI!!!
Sen hem, men först en väntan på tåget i cirka en timme, tåget hem, buss hem... På bussen hem så somnade jag gott & vaknade med ett ryck & trodde jag var framme, började trycka som en galning på stopp-knappen, men den funkade inte, PANIK!! Men så tittade jag ut genom fönstret & såg att jag inte alls var framme utan det var en liten bit kvar, tur för mig att knapparna inte funka.. När jag äntligen kom hem gjorde jag ett snabbyte till långkalsonger & joggningkläder, på med min heta reflexväst & min ännu snyggare pannlampa..
Och nu sitter jag här framför datorn & slöar lite, borde egentligen städa mitt rum för där ser hemskt ut, men jag tar det en annan dag..




can you give me the moon, please ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0