it's hard to understand.. ,

Visst är de svårt när inget går ens väg, vänner kommer & går, men kärleken eller hatet till dom kommer alltid bestå..
Mest är de väl kärleken som alltid finns kvar i ens hjärta.. kärleken till personen som vi tappar taget om, som sakta men väldigt säkert försvinner ut ur våra liv..  Varför ska det vara så svårt att behålla vänner livet ut, man växer ifrån varandra  jämt och ständigt, ska man behöva skaffa nya kompisar som man skaffar kläder ??
Livet suger ibland & ibland gör det så jävla ont.. Ont  i hjärtat, ont i mig, ont överallt.. Det tar ut sin rätt om man säger så, kroppen och tankar bryts sakta ner till en stor gröt av minnen, va har jag gjort för fel och tillslut finns det inget kvar..
Man ersätter den kärlek man har till vännen med något annat, jag ska göra det, för det känns bra, jag ska träna så gör jag något åt mig själv istället för att försöka ändra och forma någon annan..

Men visst är det konstigt att man alltid, alltid försöker hålla kvar vid något som en gång var bra, försöker göra det bra igen, men man lyckas aldrig.. Utan det blir bara falskt, spänt och en äcklig stämning över det hela.. Jag har lärt mig att det är lika bra att släppa taget medans det fortfarande är någorlunda bra, så minns man förhoppningsvis bara bra minnen och hur roligt man en gång hade tillsammans.. Inte alla gräl, alla hemska saker man kan säga till varandra för stunden., .

give me some time to think about it, my life, our friendship and all things that I need to think about..


it's hard to loose someone, som har visat hur man ler , .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0