hmm,

jaha, här satte man sig framför datorn för att vara lite duktig och göra hemtentan i rättskunskap, men den jätte långa länken som vår käre lärare skrivit ner till oss, skulle nog gå till en sida som skulle hjälpa oss, men jag fattar ingenting så får fråga om det imorgon.. Hittar inte det jag vill hitta, är det bara jag som är dum i huvudet eller är det så att man ska göra på något speciellt sätt??
Hösten har kommit och lagt sitt mörker över oss igen och snart är de la vinter med.. Har fått några snöflingor och väldigt kalla vindar & lite minusgrader.. Fast jag tycker nog det här vädret är bättre än en massa regn & slask..

Våra drama lektioner är väldigt givande idag t ex så lekte vi "hajen" & där upptäckte man hur kort jag är, eftersom lakanet som man skulle hålla vid hakan var närmare golvet än taket där jag stod =)
sen lekte vi nån stol lek, alla sitter på en stol, alla har varsitt kort från kortleken, & så säger läraren hjärter & alla med hjärter flyttar ett steg åt höger, sen skulle man komma tillbaka till sin stol så snabbt som möjligt, ett litet problem var att man kunde få folk i knät osv... Orkar inte förklara allt, men roligt hade vi iallafall..



i want to forgive and forget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0