finns egentligen inget att säga ,, .

Sköna torsdag har kommit och snart så är den över, eller snart & snart.. Men om några timmar så är den slut och då är det en ännu skönare Fredag!! Den ska jag tillbringa med att köpa tågbiljett från Skåne så jag inte blir fast där nere (även fast de vore lite skönt), sen blir de springa springa springa!!! här ska de tränas inför fystester vecka 47.. Men ett litet problem kanske kan vara att det inte är så mycket springa på dom, men ändå.. Kanske ska ta och köra lite armhävningar & sån skit också, njaaa, får nog ta mig en funderare på detta..
Men iallafall idag när klockan ringde kände jag att det fanns en rejäl träningsvärk efter gårdagens idrottspass med mage, lår och hopp övningar.. Jag tackar & bugar för detta trevliga, men måste säga att det borde finnas lindrigare sätt att känna av träningen på... Man blir ju lite små trött när man har samma problem som en 95 åring med ryggproblem att komma ur sängen på morgonen... Jag kom upp och bestämde mig för mina uttvättade joggingbrallor & nån grå tröja med lite ansiktsfärg på nått ställe (syns som tur inte så mycket, tror jag iallafall)...
Nu känner jag att höstdepp börjar komma, men ett stort men är att jag ska bli träningsfreak och förhoppningsvis slippa känna av denna period så hemskt, den är verkligen inte alls kul... Ändå kommer den tillbaka varje år, tragiskt men sant..

Nu har jag babblat färdigt för ikväll och snart blir det ett stort glas vatten (nyttigt sägs det) framför tv:n och kolla
Andra Avenyn!!

please stop the world from turning, ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0