en onsdag

Idag är det den stora städdagen, vi ser skrivbordet som datan står på igen, jippie!! jag har hittat alla kontoller till tv, boxer, sterio och nått annat som har med ljudet att göra.. kan de bli bättre?
Nu ska jag bara dammsuga lite & sen ska jag ta bort mitt nagellack på tår & fingrar, för annars vet jag en som kommer påpeka att de ser väldigt dumt ut & de vill jag ju inte unna någon.. hihi
Senare idag ska jag ta mig en promenad bort till mamma som är på massage & boka tider till mig med =) & sen blire the big city Varberg, ta kort till körkortet, se om man kan hitta en träningsdagbok nånstans..
Ikväll ska jag in till Varberg igen & hämta pojkvännen min, så ska jag ta oss till varbergs inomhushall i Tvååker nånstans, där vi ska träffa den som kanske ska bli våran nya tränare nästa år.. Vem vet vad som händer??


i will give you one chance to show me what you got !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0