ähh,

Min dag idag har varit som alla andra dagar fast lite annorlunda, varit i skolan på en fredag, de va längesen, Först så är jag glad det är ju ändå fredag, sen nervös inför PA-skit, som verkligen blev skit också..Att de ska vara så svårt att förklara vad man har tänkt att göra för PA, sen att läraren såg väldigt sträng ut hjälpte ju inte dirket en förvirrad Felicia som ville ha stöd & snälla frågor.. Men icke sa nicke, de blev inget med de inte.. Nästa seminarium om de blir nått ska jag vara bäst, eller iallafall bättre än idag.. Det påminde lite om mitt svenska tal i ettan, hahah väldigt mycket öhh, ähh..  
Sen var jag arg & väldigt arg för att dom som skulle visa mössor & kläder till studenten verkar fatta noll.. Tider är till för att hållas, inte skjuta upp det för att det blivit missförstånd & en fredag vill man komma hem tidigt.. Det gick ju rätt bra ändå, storlek 55 på mössa =)
När jag väl kom hem efter en mycket onödig dag i skolan så gav jag mig ut på en springtur, fast det slutade med en promenad i lite fortare tempo, dels för att det var lite smått halt & sen fick jag ont i magen.. Undrar om det inte var lite gluten i gulasch soppan idag, nått måste de varit iallafall, ska inte gå in på detaljer för de är inga fräscha sånna..


melikeyou<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0