vilken dag ...

Då har jag hamnat framför en dator i skolan igen, har nästa lektion vid ett och sen slutar man vid fyra efter idrotten.
Fick reda på vad mitt betyg blev på hemtentan som jag slet med förra veckan och allt slit gav ett oväntat bra resultat, VG på gränsen till MVG, for the first time in my life!  Jag gjorde något riktigt bra och nu är det bara att hålla tummarna att slutbetyget blir lika bra , får tyvärr inte reda på det förrän nästa vecka då min bok ligger hemma..

Nu har halva veckan gått och efter helgen är det bara en vecka kvar i skolan.. Sen kommer ett efterlängtat jullov med en massa mys med pojkvän, sköna promenader och härliga joggingturer i Espevik..

the time is out, give me some more..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0