min lediga dag,

Min lediga dag tillbringades på Neptunus Kliniken, efter en veckas huvudvärk så var jag tvungen att gå till doktorn, idag fick det bli helt själv for the first time.. Scary moment, men jag klarade det, tog till & med prov i fingret utan att gråta..
Den största guldstjärnan som finns till mig, eftersom jag i vanliga fall brukar gråta innan dom ens avslutat meningen prover.. hehe, lite av en mes när det gäller sånt.. Men alla prover var perfekta så nu ska jag på halvkropps massage på fredag för att minska på spänningar i nacke & axlar och sen test av synen för att se om det är så att jag behöver glasögon hela tiden, hoppas huvudvärken kan ta & försvinna.. Det börjar bli tröttsamt att alltid vara trött och att behöva knapra huvudvärkspiller varje dag.. Efter det blev det lite julklapps inhandling till min kära mor, sen bar det av mot Kungsbacka för att hitta något att ha på mig, men de gjorde jag inte.. eller på sätt & vis gjorde jag väl det, två bh:ar, ett par trosor.. Nu behöver jag bara något snyggt att ha över mina snygga rea fynd från Change, vilken service dom hade att erbjuda alltså, hjälp med storlekar & modeller, en som sprang och hämta nya om de inte passa...
Nu ska jag gå & sova för att vakna pigg & utvilad imorgon..

So good night everybody,.,


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0