.....

Har egentligen inget vettigt att skriva, men jag skriver lite ändå för skojs skull..
Men jag måste fördriva tiden lite, så kan ju berätta att mitt klubbyte nu är färdigt. Jag är numera medlem i Varbergs Golfklubb, det känns bra måste jag säga.. En sak till som jag kan berätta är att jag igår körde till vilse i Halmstad, skulle ut till träning i golfhallen som ligger vid flygstaden och jag kom till Vapnö gård!!! Det som var mest irriterande var att jag såg golfhallen, men jag visste inte hur jag skulle ta mig dit, men jag vände vid Vapnö och så körde jag samma väg tillbaka och jag hittade, men jag måste ju erkänna att det kändes som om jag var på fel väg även då.. Tur att jag hade gått om tid så jag slapp berätta att jag kört vilse.. Tror jag ska önska mig en gps i julklapp faktist..

& snart är de jul ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0