nu börjar de kännas bra igen

Jag börjar hämta mig från titt-håls operationen som hände i lördags, tagit bort en cysta (hur stavas det?) från äggledaren, allt gick så fort hann knappt in på rummet innan jag skulle ner tilll operation..
Kommer inte ihåg så mycket av vad som hände, dom tanka mig full med lugnande, sövande & smärtstillande saker.. Jag vet att jag har den absolut bästa pojkvännen, för igår när jag var ensam hemma var han kvar hos mig hela dagen & hjälpte mig med en massa saker.. Älskar dig <3
Det gör inte lika ont idag i mina tre små hål på magen & de går lite snabbare att gå, det går mot bättre tider helt enkelt..
Nu ska jag slå in de sista julklapparna & sen ska jag njuta av en kalkon-skink smörgår med senap på, sen imorgon är det julafton, så jag passar på att säga God Jul & Gott Nytt År på er !
Måste tacka dom på avd. 1a, iva & operation för att dom tog så bra hand om mig när jag kom in så akut, & som fick mig att lugna mig & jag gick nog med på det mesta lördagsnatten, till&med två stick i fingret.. Det måste vara drogerna som gjorde sitt där =)

lev dagen, som om den är den sista.. ,
För det kan gå så enormt fort...,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0