nedräkningen har börjat ...

Nu är det nedräkning för jullovet som är verklighet på torsdag, kan bara säga att det ska bli riktigt jävla skönt...
Sista drama lektionen idag, nästan lite sorgligt att våra skrattstunder på tisdags eftermiddan ska försvinna efter lovet, men inget varar för evigt.. Hon börjar med att plocka fram en ärtpåse, min första tanke blir: neej!!! Det var ingen som glömt hur illa det gick för mig förra gången vi kasta påse, men det var inte så farligt som jag trodde, vi skulle ge den till den som stod jämte & det gick ju riktigt bra från min sida , hehe.. Sen så fick jag en kommentar, vet inte om jag ska tolka den som en komplimang eller pik, jag ser tydligen ut som den där smarta tjejen i Scooby doo, den teknade versonen tror jag det var också.. Så nu var den kursen avklarad & imorgon är det studentfest med crazy christmas-tema, det ska väl bli roligt ... Fast först ska vi testa handikapp idrott i nån sporthall i Halmstad, tur att man fixat ledsagare som hittar dit, så jag slipper irra runt i Halmstad som en annan dåre... Minns när jag skulle hitta från Sannarpsbadet till tåget, det var inte det lättaste.. Nu skrattar säkert någon, men jag bjuder på det såhär inför julen..
Förresten så har jag fått en liten kusin idag, en liten Ida, kan tyvärr inte säga om hon är söt än, för har inte varit & hälsat på.. Får ta de en annan dag, kanske fredag eller nått sånt..


"When you're far and we're apart, I'm really missing you, I wanna be where you are"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0