.....

Igår tog jag bort plåsterna från magen & det hade läkt fint, som tur är.. Testade även en av mina julklappar igår, här plågade jag mig själv med en epilator på benen,, Men vill man vara fin får man lida pin, dom säger ju att man vänjer sig vid den smärtan efter ett tag & jag hoppas verkligen det är sant..


Idag har jag lite smått ont i huvudet, men det var rätt så längesen sist.. Blir säkert bättre när jag får mina nya glasögon, då ska jag äntligen se skyltarna på vägarna lite tidigare & lite skarpare..
Nu ska jag ta & lägga mig i soffan med en filt över mig & bara ta de lugnt, för imorgon ska jag upp till Göteborg & kanske göra av med lite pengar på rean =)

you make me happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0