en lördag i veckan

Det gäller att ta vara på lediga lördagar och denna var den sista innan jul för min del, fast det är ju bara två lördagar kvar sen är de ju jul.. Tiden går fort, även när man inte har roligt.. undrar om de blir en vit jul eller en jul som slutar i tårar, den som lever får se.. Dagen till ära gick jag och min kära pojkvän upp 06.15, Vi tog oss upp ur sängen och med mig som chafför begav vi oss mot rea tanternas paradis, nämligen Ge-kås. Jag hittade inte så mycket, men det blev ändå dyrt..
Nu är jag nyduschad med nymålade naglar i jul färgen röd och om några timmar ska vi iväg på julbord med jobbet.. Det blir mitt första julbord för i år och förhoppningsvis finns det gott om köttbullar, prinskorv och ägghalvor för det är väl ungefär det jag äter, lite skinka slinker ju också ner förståss..
Nu ska jag ta de lugnt och sen bär det av mot Tornagård, tror stället hette så..

let's do it my way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0